Online konzultace pro personalisty úřadů
12. 1. 2022
Cílem konzultací je co nejvíce zefektivnit vzájemnou komunikaci a umožnit i malým obcím přístup k aktuálních informacím v oblasti služeb poskytovaných Institutem. Zejména obce s malým počtem úředníků nepřihlašují své úředníky k přípravám a zkouškám zvláštní odborné způsobilosti často a celý proces proto pro ně může být nekomfortní. Jsme připraveni jim poradit, zodpovědět konkrétní dotazy na konkrétní přihlášky ke zkouškám i na kurzy. Mezi časté dotazy patří např. změny v přihlášce úředníka, platby, možnosti ubytování a stravování ve vzdělávacím středisku Benešov.
Konzultační dny jsou zatím plánované 1 x měsíčně, jejich frekvence může být upravena podle potřeby úřadů.
Pokud se budou zástupci úřadu chtít konzultace zúčastnit, zašlou mailem požadavek o zaslání přístupového linku. Nejpozději den před termínem konzultace obdrží přístupový link. Konzultace budou probíhat v prostředí MS TEAMS, pro připojení postačuje webový prohlížeč.
Účastníci mohou také v předstihu zasílat své dotazy.
Termíny online konzultací:
10. 2. 2022 v 10 – 12 hodin.
10. 3. 2022 v 10 – 12 hodin
12. 4. 2022 v 10 – 12 hodin
Mail pro přihlášení a zasílání dotazů: a.ciz@institutpraha.cz
Kontaktní osoba: Ing. Zdeňka Šilhová, z.sil@institutpraha.cz, tel. 224 943 320