Nacházíte se zde: Úvod » Kurzy » Nabídka kurzů » Základy úspěšné komunikace nejen s klienty úřadu
Kurz: Základy úspěšné komunikace nejen s klienty úřadu
Základy úspěšné komunikace nejen s klienty úřadu
Forma
Prezenční
Cílová skupina
úředníci a zaměstnanci všech typů úřadů veřejné správy
Typ prohlubování kvalifikace
Průběžné vzdělání
Cíl
Vybavit účastníky dostatečnými znalostmi a dovednostmi, aby byli schopni zachovat profesionální vystupování a uplatňovat asertivitu i při jednání s nevhodně až agresivně se chovajícím klientem.
Program
Stručný obsah kurzu:úvod (základní pojmy, verbální a neverbální komunikace, písemná komunikace, řeč těla),
efektivní naslouchání a kladení otázek,
asertivní vedení komunikace,
konstruktivní komunikace v konfliktních situacích,
nejčastější chyby v komunikaci,
praktické příklady.