+420 224 943 311 | podatelna@institutpraha.cz
Česky English

Přeskočit navigaci

Nacházíte se zde: Úvod » Kurzy » Nabídka kurzů » Základy úspěšné komunikace nejen s klienty úřadu

Kurz: Základy úspěšné komunikace nejen s klienty úřadu

Základy úspěšné komunikace nejen s klienty úřadu

Forma

Prezenční

Cílová skupina

úředníci a zaměstnanci všech typů úřadů veřejné správy

Typ prohlubování kvalifikace

Průběžné vzdělání

Cíl

Vybavit účastníky dostatečnými znalostmi a dovednostmi, aby byli schopni zachovat profesionální vystupování a uplatňovat asertivitu i při jednání s nevhodně až agresivně se chovajícím klientem.

Program

Stručný obsah kurzu:

úvod (základní pojmy, verbální a neverbální komunikace, písemná komunikace, řeč těla),
efektivní naslouchání a kladení otázek,
asertivní vedení komunikace,
konstruktivní komunikace v konfliktních situacích,
nejčastější chyby v komunikaci,
praktické příklady.
 
Aktuálně není vypsán žádný termín. Máte-li však zájem o účast na kurzu nebo další informace, prosím, obraťte se na výše uvedené kontaktní osoby.

Nástroje

Novinky e-mailem

Chcete-li získávat obchodní sdělení, včetně newsletteru Institutu, vyplňte prosím svůj e-mail.

Sečtěte a zaokrouhlete (44.6 + 28.0) *

 


 

 
 
 
 
 

2016 Institut pro veřejnou správu Praha
Baarova 1026/2, 140 00 – Praha 4 | Zobrazit na mapě

Vzdělávací středisko Benešov
Ke Stadionu 1918, 256 01 – Benešov | Zobrazit na mapě

Kontakty
Tel. Podatelna: +420 224 943 311
E-mail: podatelna@institutpraha.cz
Datová schránka: 6awdjrd

 
Nahoru