Další termín semináře k problematice základních registrů veřejné správy 29. 11. 2011
25. 11. 2011
Vytvoření centrálních registrů veřejné správy, které budou řešit dosavadní potíže s nejednotností, multiplicitou a neaktuálností klíčových databází, je jedním z pilířů elektronizace veřejné správy. Informace o postupu jejich vytváření, změnách, které přinesou a jejich přínosu pro občany získáte 29. listopadu 2011 na dalším ze seminářů organizovaných v rámci projektu OPLZZ „Vzdělávání v eGovernementu“, které se věnují elektronizaci veřejné správy.
Vzdělávání úředníků a zaměstnanců veřejné správy, metodiků a školitelů a politiků v oblasti zavádění eGovernmentu do veřejné správy, reg. č. CZ.1.04/4.1.00/38.00001
Seminář pořádaný Ministerstvem vnitra ČR ve spolupráci s Institutem pro veřejnou správu Praha v rámci projektu OPLZZ „Vzdělávání úředníků a zaměstnanců veřejné správy, metodiků a školitelů a politiků v oblasti zavádění eGovernmentu do veřejné správy“ je určen územním samosprávným celkům, zejména starostům a ostatním členům zastupitelstev, organizačním složkám, příspěvkovým organizacím, manažerům a školitelům eGON center a dalším zájemcům z veřejné správy.
Termín konání: 29. listopadu 2011 od 10:00 hod
12:30 – 13:15 oběd
13:15 – 14:00 odpolední blok přednášek
Účast na semináři je bezplatná, zájemci se mohou hlásit u Jiřího Karase na e-mailové adrese j.kar@institutpraha.cz, případně na telefonním čísle 974 863 714. Na stejných kontaktech je možné získat také více informací o celé akci.