+420 224 943 311 | podatelna@institutpraha.cz
Česky English

Přeskočit navigaci

Nacházíte se zde: Úvod » O nás » Novinky » Další termín semináře k problematice základních registrů veřejné správy 29. 11. 2011

Další termín semináře k problematice základních registrů veřejné správy 29. 11. 2011

25. 11. 2011

Pro velký zájem vypisuje Institut pro veřejnou správu další termín semináře k problematice základních registrů veřejné správy na 29. listopadu 2011. Program i místo konání budou stejné jako u semináře předchozího.

Vytvoření centrálních registrů veřejné správy, které budou řešit dosavadní potíže s nejednotností, multiplicitou a neaktuálností klíčových databází, je jedním z pilířů elektronizace veřejné správy. Informace o postupu jejich vytváření, změnách, které přinesou a jejich přínosu pro občany získáte 29. listopadu 2011 na dalším ze seminářů organizovaných v rámci projektu OPLZZ  „Vzdělávání v eGovernementu“, které se věnují elektronizaci veřejné správy.

Vzdělávání úředníků a zaměstnanců veřejné správy, metodiků a školitelů a politiků v oblasti zavádění eGovernmentu do veřejné správy, reg. č. CZ.1.04/4.1.00/38.00001

Seminář pořádaný Ministerstvem vnitra ČR ve spolupráci s Institutem pro veřejnou správu Praha v rámci projektu OPLZZ „Vzdělávání úředníků a zaměstnanců veřejné správy, metodiků a školitelů a politiků v oblasti zavádění eGovernmentu do veřejné správy“ je určen územním samosprávným celkům, zejména starostům a ostatním členům zastupitelstev, organizačním složkám, příspěvkovým organizacím, manažerům a školitelům eGON center a dalším zájemcům z veřejné správy.


Termín konání:
29. listopadu 2011 od 10:00 hod
 
Místo konání: Ministerstvo vnitra ČR, nám. Hrdinů 3 (budova Centrotex), Praha 4
 
Program semináře:

1.                  Úvodní vstup do problematiky základních registrů
2.                  Co se změní pro úřady
3.                  Přínos pro občany
4.                  Co nás čeká v nejbližší době
 
Časový harmonogram:

09:30 – 10:00  prezence
10:00 – 12:30 dopolední blok přednášek

  • Základní registry - cesta k moderní a efektivní veřejné správě (PhDr. Robert Ledvinka,  MV ČR)
  • Základní registry: Kde jsme, kam směřujeme a jak to na sebe navazuje (Ing. Ondřej Felix, CSc., MV ČR)
  • 12:30 – 13:15  oběd
    13:15 – 14:00 odpolední blok přednášek

  • Správa základních registrů (RNDr. Renata Novotná, Správa základních registrů)
    14:00 – 14:15 diskuze, závěr

    Účast na semináři je bezplatná, zájemci se mohou hlásit u Jiřího Karase na e-mailové adrese
    j.kar@institutpraha.cz, případně na telefonním čísle 974 863 714. Na stejných kontaktech je možné získat také více informací o celé akci.

  • Zpět na přehled

    Nástroje

    Novinky e-mailem

    Chcete-li získávat obchodní sdělení, včetně newsletteru Institutu, vyplňte prosím svůj e-mail.

    Sečtěte a zaokrouhlete (5.4 + 48.8) *

     


     

     
     
     
     
     

    2016 Institut pro veřejnou správu Praha
    Baarova 1026/2, 140 00 – Praha 4 | Zobrazit na mapě

    Vzdělávací středisko Benešov
    Ke Stadionu 1918, 256 01 – Benešov | Zobrazit na mapě

    Kontakty
    Tel. Podatelna: +420 224 943 311
    E-mail: podatelna@institutpraha.cz
    Datová schránka: 6awdjrd

     
    Nahoru