Vytvoření centrálních registrů veřejné správy, které budou řešit dosavadní potíže s nejednotností, multiplicitou a neaktuálností klíčových databází, je jedním z pilířů elektronizace veřejné správy. Informace o postupu jejich vytváření, změnách, které přinesou a jejich přínosu pro občany získáte 25. října 2011 na dalším ze seminářů organizovaných v rámci projektu OPLZZ „Vzdělávání v eGovernementu“, které se věnují elektronizaci veřejné správy.
Seminář pořádaný Ministerstvem vnitra ČR ve spolupráci s Institutem pro veřejnou správu Praha v rámci projektu OPLZZ „Vzdělávání úředníků a zaměstnanců veřejné správy, metodiků a školitelů a politiků v oblasti zavádění eGovernmentu do veřejné správy“ je určen územním samosprávným celkům, zejména starostům a ostatním členům zastupitelstev, organizačním složkám, příspěvkovým organizacím, manažerům a školitelům eGON center a dalším zájemcům z veřejné správy.
Termín konání: 25. října 2011 od 10:00 hod
Místo konání: Ministerstvo vnitra ČR, nám. Hrdinů 3 (budova Centrotex), Praha 4
Přednášející:
Ing. Ondřej Felix, CSc. – hlavní architekt eGovernmentu, MV ČR
Ing. Robert Korselt – ředitel Správy základních registrů
PhDr. Robert Ledvinka – ředitel odboru veřejné správy, MV ČR
Petr Říha – ředitel odboru hlavního architekta eGovernmentu, MV ČR
Rámcový program semináře:
1. Úvodní vstup do problematiky základních registrů
2. Co se změní pro úřady
3. Přínos pro občany
4. Co nás čeká v nejbližší době
Časový harmonogram:
· 09:30 – 10:00 prezence
· 10:00 – 11:30 dopolední blok přednášek
· 11:30 – 12:30 oběd
· 12:30 – 13:45 odpolední blok přednášek
· 13:45 – 14:15 diskuze, závěr
Účast na semináři je bezplatná, zájemci se mohou hlásit u Jiřího Karase na e-mailové adrese j.kar@institutpraha.cz, případně na telefonním čísle 974 863 714. Na stejných kontaktech je možné získat také více informací o celé akci.